Косметика магазину INLY - це натуральна та якісна продукція.
Найцінніше для нас – ваша довіра. Ми цінуємо свою репутацію і щодня працюємо над тим, щоб ви поверталися до нас за покупками знову і знову. Купуючи товари у нас, ви можете бути впевнені у високій якості та оригінальності продукції. Перш ніж косметика потрапить до вас у руки, вона проходить кілька етапів перевірки.
Отримання товару, що робити, якщо товар пошкоджений?
Для доставки замовлень ми вибрали служби, яким довіряємо.
Пам'ятайте, коли ми передаємо ваше замовлення на відправку, то страхуємо його. Транспортна компанія зобов'язується доставити все в цілісності або сплатить вам збиток. Важливо знати, що претензії по вигляду приймаються тільки в момент доставки в присутності кур'єра або у відділенні, в момент отримання посилки.
Якщо щось пішло не так і при отриманні посилки ви помітили зовнішні ознаки пошкодження товару, наприклад, зіпсована упаковка або розбита тара, а замовлення вже оплатили нам на картку, то одразу, у відділенні, заповніть спеціальний акт. Запитайте акт у працівника служби доставки. Він називається "Акт приймання-передачі" або "Претензія". Це дозволить отримати матеріальну компенсацію від пошти за зіпсований товар.
Якщо ви оформили доставку «накладеним платежем» та при отриманні виявили пошкодження товару, з вини служби доставки, то зробіть 3 кроки:
- Візьміть у співробітника пошти “Акт приймання-передачі” або “Претензію”та заповніть його. Вкажіть у ньому найменування, кількість та вартість пошкоджених позицій;
- Сфотографуйте акт та надішліть нам фото на Viber/Telegram +38(099) 510 48 92;
- Потім відмовтеся від отримання товару.
Ми відразу ж надішлемо вам нову посилку, а з транспортною компанією самостійно залагодимо справу.
Заміна бракованого товару
Якщо трапилося так, що перед початком експлуатації ви виявили видимий дефект або недолік, наприклад, зламаний дозатор, немає захисної плівки на тубі, нещільна закупорка та косметика розлилася, отримали не повний комплект косметики, не засмучуйтесь, таке трапляється рідко, але ми знаємо як це вирішити.
Напишіть нам у месенджер Viber/Telegram +38(099) 510 48 92 або на електронну пошту hello@inly.ua:
- коротко, своїми словами, опишіть проблему
- додайте фото або відео товару з браком
- фото етикетки та упаковки
Ми готові:
- обміняти товар на якісний
- зарахувати на ваш баланс суму (вартість товару), яку ви можете використати при наступній покупці
- повернути кошти на банківську картку
При поверненні бракованого товару важливою є заводська упаковка, на ньому не повинно бути слідів використання. Заявки на повернення або обмін товару можемо прийняти протягом 14 днів з моменту покупки (отримання посилки у відділенні служби доставки).
Знайте – у будь-якій ситуації ми на вашому боці і швидко вирішуватимемо всі питання.
Що не підлягає поверненню та обміну
Косметика належної якості не підлягає поверненню чи обміну. Це не передбачено Законом України „Про захист прав споживачів”.